Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2010 18:33 - СЛЕД ПРАЗНИКА
Автор: tomich Категория: Забавление   
Прочетен: 1796 Коментари: 2 Гласове:
3



Отшумя многобройният Празник на влюбените.  Приятелки и приятели току ме питат прекарал  ли съм добре празниците? Ами, няма да взема сега да ги лъжа. Отговарям им кратко и честно: Не знам, може би само Валентин Зарезан, и то благодарение на брат му Трифон. Ама си платих цената - отнесох едно "конско" от половинката ми заради "злоупотреба"(що за приумица на Темида, а?!) с дионисиев флуид от една "незаконно"(айде, пак!) "разпечатана половинка"!
"Чакай бре, госпожа, викам й, а законно ли е да запечатиш и скриеш бутилката под дюшека, та да се тюхкам докато я намеря и то баш на "13-ти", срещу светия празник?! Сега са квит твоята и моята незаконност..."
Малеййй, че кат отвори оня ми ти лиричен сопран в третата октава...ела да видиш кво става! Моите тъпАнчета едва не изпопукаха, за нейните не знам. Ма щом и днеска ме чуе кога си шепна попръжните...eвала, шапка и свалям....Тия дни мисля да пошушна на мой приятел, професор в Консерваторията, да я изслуша. Може да му хареса (гласа й, де), да и направи запис, та да я чуе цяла България "какви певчески таланти е раждала, ражда и сега...". Нали покрай нея, ако е рекъл Господ, белким и аз се прочуя, знам ли.
Та така, прекарах го някак тоя празник полу добре-полу зле ли не можах да схвана, щото ми се губят някъде часовете. Ама, нейсе, те празниците не свършват...Моля се само аз да не свърша, хахахах!




Гласувай:
4



1. compassion - Дойдох, прочетох го,
17.02.2010 20:35
но чувството ми за хумор ми изневери и ме остави да се чудя
цитирай
2. tomich - На кое те остави...
17.02.2010 22:04
На кое те остави да се чудиш? на самото него или защо няма хумор ? :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tomich
Категория: Други
Прочетен: 731582
Постинги: 101
Коментари: 1060
Гласове: 6926
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930