Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2010 21:41 - НОВОГОДИШНО
Автор: tomich Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3847 Коментари: 11 Гласове:
5



ЕДНА ПРЕГРЪДКА НЕЖНА...

 

Щях да се напия яко за втори път в живота си. Първият беше от радост, когато се дипломирах. А сега, мигове преди Новата година - от мъка задушаваща, обезсилваща...по мили, светли спомени от живота ми, изминалия и настоящия. Мъка, изгаряща сърцето, стопяваща с адски огън мечти, надежди, упования...Всичко се топеше, изпаряваше и изчезваше пред очите на душата ми. Измъчващо бавно и неустоимо. Мъка отчайваща и парализираща... И тогава стана чудо: усетих как

 

Една прегръдка нежна

танцуваше с душата в мен,  

обагрена с божественост неземна

остави ме завинаги във плен...

 

Звездите гаснат като падат,

а мечтите пламват кат звезди

и политат в танц към небесата

в прегръдка нежна на една Ami.

 

Мили приятели!

Освен неизбежните шаблонни пожелания за „Честита Нова Година!”, „Много здраве, щастие и успехи!”, искам на всички ви да пожелая и друго нещо много важно, което като че ли забравяме или недооценяваме. За него няма количествени мерки. То има само неизмерима морална, човешка стойност. Без него оставаме самотни „Осъдени Души” и  не можем да бъдем истински здрави и щастливи в този динамичен, съзиждащо-разрушаващ, аз бих го нарекъл, побъркан свят. Това е великото, истинското, ЧОВЕШКО ПРИЯТЕЛСТВО! То лежи като бетонна основа на най- могъщата сила в този грешен свят – Любовта. То е единственото разумно средство за единение, взаимно подпомагане в личен и глобален план на разумното човечество. Инструмент, без който не можем да оцелеем.

 

 

ДА БЪДЕМ ПРИЯТЕЛИ !!

Това ви пожелавам от цялата си душа и от все сърце!

 

Ваш Томич

   



Тагове:   прегръдка,   нежна,


Гласувай:
6



1. compassion - Силно
01.01.2010 21:54
и нежно
те прегръщам
цитирай
2. iliada - ЧНГ !:)
01.01.2010 21:58
Нека новата година ти донесе всичко хубаво,което старите не са успели,нека е начало на един по-красив живот изпълнен с много усмивки и любов!Честита нова година.
цитирай
3. temenuga - Истински човешки и дълбоки думи! ...
02.01.2010 02:13
Истински човешки и дълбоки думи! Дано Новата година е споделена и изпълнена с топлота и взаимност за теб, да имаш силно приятелско рамо и любим човек, за когото да си целият свят!
цитирай
4. tomich - Дано,дано, дано!...
02.01.2010 09:56
Благодаря ви приятели за топлите думи, за зрънцата от вяра и надежди, които посяхте в душата ми!! Може би от тях ще поникнат кокичетата на една мечтана нова пролет?..."Дано, дано дано...", както се е пееше в песента.
цитирай
5. anastasiia - Благодаря ти за всичко,
02.01.2010 14:46
което си написал в твоя постинг... Топло, мило, човешко, истинско...
Такава да е и годината ти... Пълна с приятели, с истински хора около теб... Топла, мила, човешка..., пълна с обич...и любов...
Светла усмивка от мен...:)
цитирай
6. vmir - Да живее приятелството!
03.01.2010 11:18
цитирай
7. tomich - И аз ти благодаря, Ася!...
03.01.2010 12:09
Твойта светла усмивка е лечебно биле за душата ми. Благодаря за пожеланията и приятелската подкрепа. Не мога да не ти отвърна с усмивка...:)
цитирай
8. tomich - vmir,
03.01.2010 12:20
Благодаря ти, приятелю!
Подкрепям те изцяло! Не ми остава друго, освен да изкрещя едно мощно "УРА"!
цитирай
9. tomich - Е, това е всичко...
03.01.2010 23:16
Пишейки поста, съзнавах че няма да се впише в празничната картина на ден 1-ви от Новата година. Може би съм помрачил празничното настроение на някои , които са го прочели, но се надявам да ми простят, ако са ме разбрали... Горчивините в живота се понасят по-леко, когато се споделят...
цитирай
10. esen - Да бъдем! Колко е хубава думата ПРИЯТЕЛ!
04.01.2010 00:16
А още по-хубаво е нейното съдържание.
Топла приятелска прегръдка и рамо, на което можеш винаги да се опреш и споделиш!
Здравей, приятелю!
цитирай
11. tomich - За Много Години, Златке!
04.01.2010 11:35
Безкрайно съм ти благодарен за таз подкрепа!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tomich
Категория: Други
Прочетен: 731883
Постинги: 101
Коментари: 1060
Гласове: 6926
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930