Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2015 22:19 - Ева от Рая и Сиящия..
Автор: faktifakti Категория: Изкуство   
Прочетен: 20400 Коментари: 14 Гласове:
23

Последна промяна: 09.03.2015 22:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ева виждаше  изумена и ликуваща във Вселенската книга отговорите на всички въпроси едновремено. Там в преливащо се многоцветно, невиждано дори в Рая, трилиони на N- та степен Адамовци и Еви тренираха уменията си да боравят с материята. Сътворяваха прекрасни птици- мечти, заснежени гигантски планини - цели, нежни безкрайни стъпала - желания, безплътни стъпки - мъдрост, пространства от полети - осъзнаване, стада от тигри - издържливост, айсберги от пингвини - всеотдайност, портали на времето, реки на разнопосочни измерения и още купища различни по значимост понятия..
..Ева прегърна своя Адам и се сляха с тялото на змията, която заизви снага и се превърна в криволичеща пътека, за да заблудят и се скрият от Сияещия ангел със сребърния меч.
Сияещият ангел си беше втълпил, че точно тези двамката са адски щастливи и тъй като той бе вечно сам и самотен, поради важните си ангелски дела, реши да ги раздели, за да бъдат и те самотни като него. Нали самият О го бе учил, че не трябва да се поддава на никакви зависимости, а най-малко на зависимостта от себеподобни. И така Сияещият ангел изпепеляваше света зад и около себе си, преследвайки виещопълзящата  АдамоЕвоЗмиевидна райска пътека. И миг преди да настигне вечно преследваните от всички твари, Ева се разпадна на купчинка змийчета - характерни особености на нрава й, Адам се разтича устремено на всички посоки с копита, плавници, лапи, размахвайки гриви, уши, муцуни, бивни, зъби, хоботи, рога, опашки и прочие, а от змията остана едно съскащо езиче, цепнато на две за поука на простосмъртните..Тоест - пренаселиха Рая.
Е как сега да изпепели Райската обител, Сияещият ангел? Сърбяха го зверски дланите и крилата, а светлината направо струеше от него във всички посоки и то толкова силно, че който се взираше втренчено в Си- ангела, виждаше ту бълващ огън и жупел дракон, ту блещукащ  слуга на доброто.
  Добре че при разпадането  на тримката се изтърколи аладиновата лампа, която се спря в божественото ляво ангелско кутре, а както на всички ни е известно Сияещите  често биват привличани от лъскави вълшебни предмети, които да им разширят правомощията и правомощията.
  И ангелското крило гепи лампата за дръжката. Излъска на бърза ръка с перушината си безценния предмет, от който се изниза черния като катран дух и поразмъти божествения пейзаж, но Ангелски се направи че не забеляза нарушението на съвършенството около него, защото бе обсебен от ... Искам, искам , искам ..
Какво ли може да иска пък този  пич :)

image


Тагове:   сияещи ангели,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. raders - Ще потрошиш помпата, бе миличка
10.03.2015 00:31
Ще потрошиш помпата, бе миличка
цитирай
2. faktifakti - някой се гъбарка,
10.03.2015 09:45
но на теб какво ти дреме за временния момент..

raders написа:
Ще потрошиш помпата, бе миличка

цитирай
3. faktifakti - защо анонимно, покажи си муцунката
10.03.2015 09:46
мишленце :)

анонимен написа:
raders написа:
Ще потрошиш помпата, бе миличка

Едва ли е тя
Тия "хубавци" под нея са...

цитирай
4. sestra - Определено
10.03.2015 10:45
ме кефи този ти текст. Имах предвид - радващо ми харесва :)
цитирай
5. faktifakti - тъкмо реших , че
10.03.2015 11:18
постоянните ми фенове ме зарязаха и ти се появи :)

sestra написа:
ме кефи този ти текст. Имах предвид - радващо ми харесва :)

цитирай
6. sestra - Едва ли са те изоставили.
10.03.2015 21:13
faktifakti написа:
постоянните ми фенове ме зарязаха и ти се появи :)

sestra написа:
ме кефи този ти текст. Имах предвид - радващо ми харесва :)



Виж какво ти намерих днес за Адам -

http://knigi-news.com/pic3/3725.jpg

И от същия автор едно стихотворение, което пленява, поне мен.
МУХАТА

Малка мушице,
твойта лятна игра
изтри, без да пита,
леко мойта ръка.

Не съм ли и аз
муха като теб?
Не си ли и ти
като мене човек?

Защото танцувам,
пея, пия, доде
една сляпа ръка
махне мойте криле.

А щом мисълта е
живот, сила, дъх
и нейната воля
е единствено смърт,

не съм ли муха
щастлива, ако
жив ли съм, мъртъв ли,
все е едно.

цитирай
7. faktifakti - ахам , кефят ми се и чакат да ме свалят :)
10.03.2015 22:04
мерси за чудесния стих, Стани.
а от мен един драматичен :)

Владимир Висоцки

АЗ НЕ ОБИЧАМ



Аз не обичам изхода фатален
и няма да ми писне да съм жив.
И мразя се, когато съм печален,
когато пея, а не съм щастлив.

Аз хладния цинизъм не обичам
/Не вярвам във възторга въобще!/,
през рамото ми някой да наднича,
писмата ми друг да ги чете.

Аз мразя разговори полусмели,
полунеща да шепнат с полуглас.
Аз ненавиждам в гръб когато стрелят,
когато в упор стрелят - мразя аз.

Аз не обичам с клюки да се калям,
а също и съмнението зло.
Аз не обичам змийски да ме галят,
с желязо да ми стържат по стъкло.

Аз мразя ситите душички, свити,
аз предпочитам истинския риск.
Да бъдеш честен вече е събитие
и чест е днес да бъдеш ти сплетник.

Аз мразя счупени крила да виждам,
изпитвам жал, но само към Христа.
Насилието както ненавиждам,
така и ненавиждам слабостта.

И мразя се, когато се страхувам.
Когато бият някой без вина.
Когато във душата ми нахлуват
и в нея храчат своята злина.

Аз мразя - и манежи, и арени -
там сменят милиона за петак.
Дори след най-големите промени
аз няма да ги заобичам пак.

sestra написа:
faktifakti написа:
постоянните ми фенове ме зарязаха и ти се появи :)

[quote=sestra]ме кефи този ти текст. Имах предвид - радващо ми харесва :)



Виж какво ти намерих днес за Адам -

http://knigi-news.com/pic3/3725.jpg

И от същия автор едно стихотворение, което пленява, поне мен.
МУХАТА

Малка мушице,
твойта лятна игра
изтри, без
цитирай
8. metlichina - следвам мисълта ти, че все нещо уникално
13.03.2015 13:03
ще се случи... наистина, какво ли иска този... :)
поздрав и прегръдка за теб, от сърце..
цитирай
9. elineli - Залепнах
14.03.2015 07:50
като мушица по двете ти дози приказка, ХармонИ! Благодарност - за меденкото!*:)
цитирай
10. luciffer - Кой е пък тоя "Сияещ ангел&...
14.03.2015 21:16
Кой е пък тоя "Сияещ ангел", че нещо не загрявам? ;)
цитирай
11. faktifakti - да в душата на всеки.. прегръдки
23.03.2015 09:38
metlichina написа:
ще се случи... наистина, какво ли иска този... :)
поздрав и прегръдка за теб, от сърце..

цитирай
12. faktifakti - радвам се мила..
23.03.2015 09:39
elineli написа:
като мушица по двете ти дози приказка, ХармонИ! Благодарност - за меденкото!*:)

цитирай
13. faktifakti - :)
23.03.2015 09:40
luciffer написа:
Кой е пък тоя "Сияещ ангел", че нещо не загрявам? ;)

цитирай
14. makont - А не трябваше да се поддава на никакви зависимости.
23.03.2015 21:03
Еви, обезсърчаващо е! Който е научил ИСКАМ, не МОЖЕ.... Усмивки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faktifakti
Категория: Поезия
Прочетен: 3077417
Постинги: 949
Коментари: 9090
Гласове: 23317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031